BoMa Klasik

Komplexní cvičení s vlastní váhou a postupně i se zátěží. Každý trénink je jiný a vždy v něm za hodinu procvičíme celé tělo - vršek, střed těla i nohy. Vlastnímu cvičení předchází zahřátí, na závěr je protažení. Lekce jsou spíše posilovací, na zpevnění postavy, zádových svalů apod. Lekce vede Jana Maštalířová - každý trénink má vyzkoušený na sobě. Jako trenér Vás kontroluje a hlídá správné provedení cviků. Lekce jsou vhodné jak pro začátečníky tak i pro pokročilé, kteří si berou větší zátěž nebo provádí víc opakování. 

Lekce nejsou omezeny věkem, jsou i pro různě hendikepované po úrazu (operaci menisku atd) - pro tyto případy je ideálně navštěvovat BoMa Klasik + senior (úterý a čtvrtek dopoledne).

BoMa Kruháč

Je vysoce intenzivní intervalové cvičení, při kterém se na 10-15 stanovištích procvičí celé tělo. Základní interval je 30 sekund, po kterém následuje krátká, standardně 10-15 vteřinová pauza na přesun na další stanoviště. Za 1 trénink se 1 "kruháč" projede 3-4x, popřípadě se pauzy vyplní dalšími cviky. Pátek v 6 ráno - výborná volba s Janou Maštalířovu.

BoMa Uzavřený kurz

Uzavřený kurz pro max 10 klientů vedený Janou Maštalířovou 2x týdně cvičení pondělí a středa odpoledne = 28 lekcí + vážení na váze Tanita + výživové poradenství + úvodní přednáška o zdravém stravování + 50% sleva na Konstelace = toto všechno jako balíček pro ty z Vás, kteří si chtějí opravdu vyzkoušet, jestli za 3 měsíce jsou schopni se svým tělem něco udělat (zhubnout, nabrat svaly, shodit tuky, vyrýsovat objem, být silnější, pružnější, zdravější, v pohodě). Individuální přístup a podpora. Momentálně obsazeno.

BoMa Aktiv Pilates

Je kombinace posilování s vlastní vahou, protažení a relaxace. Na lekci s trenérkou Klárou Prachovskou posílíte nejen povrchové, ale i hluboké svalstvo, vytvarujete ploché břicho a štíhlé nožky a také se naučíte jak správně dýchat a ulevit pohybovému aparátu.

BoMáma

Jedná se o cvičení určené pro všechny ženy a především maminky, které si chtějí zacvičit, ale nemají hlídání. U nás to nevadí! Děti vezměte s sebou. Cvičení je zaměřené na tvarování problémových partií, posílení středu těla a zlepšení kondice - lekce vede Klára Prachovská.

BoMa Army fit

To je extrémní cvičení pro milovníky pohybu. Díky časovým intervalům zvýšíte svůj výkon na maximum a tuky pláčou. Na lekci kombinujeme kardio cvičení i s posilováním. Takže stimulujeme svaly a zároveň zlepšujeme kondici, a to opět s Klárou Prachovskou.

Ceník - CVIČENÍ