BOMA KLASIK

Komplexní cvičení s vlastní váhou a postupně i se zátěží. Každý trénink je jiný a vždy v něm za hodinu procvičíme celé tělo - vršek, střed těla i nohy. Vlastnímu cvičení předchází zahřátí, na závěr je protažení. Lekce jsou spíše posilovací, na zpevnění postavy, zádových svalů apod. Lekce vede Jana Maštalířová - každý trénink má vyzkoušený na sobě. Jako trenér Vás kontroluje a hlídá správné provedení cviků. Lekce jsou vhodné jak pro začátečníky tak i pro pokročilé, kteří si berou větší zátěž nebo provádí víc opakování. Lekce nejsou omezeny věkem, jsou i pro různě hendikepované po úrazu (operaci menisku atd). 

BOMA KURZ

Uzavřený kurz pro max 10 klientů vedený Janou Maštalířovou 2x týdně cvičení = 28 lekcí + vážení na váze Tanita + výživové poradenství + úvodní přednáška o zdravém stravování + 50% sleva na Konstelace = toto všechno jako balíček pro ty z Vás, kteří si chtějí opravdu vyzkoušet, jestli za 3 měsíce jsou schopni se svým tělem něco udělat (zhubnout, nabrat svaly, shodit tuky, vyrýsovat objem, být silnější, pružnější, zdravější, v pohodě). Individuální přístup a podpora. 

BOMA AKTIV PILATES

Aktiv Pilates s Klárou Prachovskou. Relaxace, posilování, kardio. Metoda Pilates je cvičební systém, který se zaměřuje na zlepšení flexibility těla, svalové kontroly, dýchání a síly. Při cvičení je kladen důraz na správné dýchání a vědomé zapojení cvičeného svalu, takže i při pomalém tempu dosahujeme velkých výsledků. Metoda se zaměřuje především na posílení hlubokého stabilizačního systému - CORE. Tedy hlubokých břišních, zádových a pánevních svalů. Tím přispívá k plochému bříšku, snížení bolesti zad (i po porodu) a také k optickému zeštíhlení pasu. Pojmenování Aktiv Pilates vzniklo především proto, že jsou v lekci zahrnuty i aktivnější prvky. Díky této kombinaci je cvičení mnohem intenzivnější!

BOMÁMA

Lekce jsou vhodné jak pro maminky krátce po porodu (po 6-ti neděli) tak i pro ty se staršími dětmi. S trenérkou Klárou Prachovskou se zaměříte nejen na tvarování postavy ale také na vhodné cviky po porodu. Tak, abyste posílily střed těla, který v těhotenství dostal na frak a dosáhly zdravého břicha bez diastáze. Pozor - omezený počet 8 maminek! Lekce jsou vhodné i pro děti.

BOMA ARMY FIT

Kombinace posilování a cardia. Tato lekce je vedena s Klárou Prachovskou, a to hodně dynamicky a s časovačem. Trénink spočívá v delších intervalech (než např. u HIIT) a s těžšími cviky. Těšíme se na Vás.