Kruhový trénik
Kruhový trénik

BoMa Klasik

Komplexní cvičení s vlastní váhou a postupně i se zátěží. Každý trénink je jiný a vždy v něm za hodinu procvičíme celé tělo - vršek, střed těla i nohy. Vlastnímu cvičení předchází zahřátí, na závěr je protažení. Lekce jsou spíše posilovací, na zpevnění postavy, zádových svalů apod. Lekce vede Jana Maštalířová - každý trénink má vyzkoušený na sobě. Jako trenér Vás kontroluje a hlídá správné provedení cviků. Lekce jsou vhodné jak pro začátečníky tak i pro pokročilé, kteří si berou větší zátěž nebo provádí víc opakování.

BoMa Klasik + senior

Lekce BoMa Klasik nejsou omezeny věkem, jsou i pro různě hendikepované po úrazu (operaci menisku atd) - pro tyto případy je ideálně navštěvovat BoMa Klasik + senior (úterý a čtvrtek dopoledne).

BoMa Kruháč

Je vysoce intenzivní intervalové cvičení, při kterém se na 10-15 stanovištích procvičí celé tělo. Základní interval je 30 sekund, po kterém následuje krátká, standardně 10-15 vteřinová pauza na přesun na další stanoviště. Za 1 trénink se 1 "kruháč" projede 3-4x, popřípadě se pauzy vyplní dalšími cviky. Pátek v 6 ráno.


Tyto 3 lekce pod vedením Jany Maštalířové.

Pilates
Pilates

BoMa Uzavřený kurz

Uzavřený kurz pro max 10 klientů vedený Klárou Prachovskou 2x týdně cvičení pondělí a středa odpoledne. Cena 3.400,- zahrnuje: 24 lekcí + vážení na váze Tanita + výživové poradenství + úvodní přednáška o zdravém stravování + 50% sleva na diagnostiku Vašeho pohybového aparátu = toto všechno jako balíček pro ty z Vás, kteří si chtějí opravdu vyzkoušet, jestli za 3 měsíce jsou schopni se svým tělem něco udělat (zhubnout, nabrat svaly, shodit tuky, vyrýsovat objem, být silnější, pružnější, zdravější, v pohodě). Individuální přístup a podpora. Poslední 4 volná místa!

BoMáma

Jedná se o cvičení určené pro všechny ženy a především maminky, které si chtějí zacvičit, ale nemají hlídání. U nás to nevadí! Děti vezměte s sebou. Cvičení je zaměřené na tvarování problémových partií, posílení středu těla a zlepšení kondice - lekce vede Klára Prachovská.

BoMa Těhulky 

Těhotenství je velkým náporem pro tělo i mysl. Mnoho žen bojuje se změnami své postavy a necítí se být "dost krásné". Zdravý pohyb ti pomůže udržet si nejen fyzickou, ale také duševní kondici. Pozitivně ovlivní vývoj plodu a tvůj průběh těhotenství, porodu a následnou rekonvalescenci. V lekcích, které vede Klára Prachovská je prostor pro nacítění miminka, relaxaci i cvičení.


Vše pod dohledem naší trenérky Kláry Prachovské.

Crossfit
Crossfit

BoMa Crosstrénink 

Jde o procvičování celého těla funkčními pohyby. Jde o trénink složený z funkčních cviků prováděných při vysoké intenzitě a jeho cílem je všestranně rozvíjet schopnosti a dovednosti člověka. Provádíš prvky z gymnastiky, atletiky, vzpírání i silového tréninku. Trénuješ při něm pestrou škálu pohybů a neustále se učíš něco nového. 

Vedeno Darjou Supikovou.

Protahovací cvičení
Protahovací cvičení

BoMa SM Systém

 SM systém je rehabilitační metoda, která se skládá ze souboru cviků se speciálními lany. Díky tomuto cvičení aktivujete spinální svalové řetězce, které funkčně působí na stabilizaci a mobilizaci páteře.

Cvičení SM systému je vhodné pro všechny věkové kategorie od dětí od pěti let, přes dospělé, seniory, těhotné, až po sportovce.
SM systém je vhodné začít cvičit, pokud chceme odstranit svalové disbalance, zlepšit vadné držení těla, korigovat pohyb či uvolnit a regenerovat meziobratlové ploténky. SM Systém funguje i jako optimální kondiční a protahovací cvičení celého těla. 

Lekce vede zkušená trenérka Radka Karzelová.

Street workout
Street workout

BoMa Street Workout

Street workout je specifický tím že se cvičí venku - většinou na street workoutových hřištích. Ale Vy se základní prvky budete moci naučit nejen pod střechou, ale i pod dohledem trenéra. Tento styl si vystačí se základními prvky jako hrazda a bradla , mezi základní cviky patří klik, dřep, shyb, klik na bradlech ( dip ). Zkušený street workoutový trenér povede lekce jak pro začátečníky, tak i pro pokročilejší. Vzhledem k tomu, že pracuje na směny se ale budou tréninkové dny v týdnu měnit, hlídejte si rozpis.

Mistr těchto lekcí - Michal Nicielnik

Ceník - CVIČENÍ